Bloom Fresco Chrome Starterkit

max. 3-4 weken
Werkdagen voor 16 uur besteld, volgende werkdag bezorgd
  • Koop nu, betaal later met Klarna
  • Retourneren tot 100 dagen na aankoop
  • Klanten beoordelen ons met een 9,4
  • Ergens goedkoper gezien, of meerdere items bestellen? Vraag offerte aan.

Omschrijving

De Bloom Fresco Chrome Starterkit bestaat uit een grote en kleine zitting, en een 5-punts gordelset. De starterkit is geschikt voor de Bloom Fresco Chrome kinderstoel. Dankzij de starterkit kun je

Specificaties

  • Geschikt voor de Bloom Fresco Chrome kinderstoel
  • Inclusief grote zitting, kleine zitting en gordelset
  • Eenvoudig te bevestigen en te verwijderen
  • Kleine zitting is alleen te bevestigen in combinatie met de zitverhoger

Omschrijving

De Bloom Fresco Chrome Starterkit bestaat uit een grote en kleine zitting, en een 5-punts gordelset. De starterkit is geschikt voor de Bloom Fresco Chrome kinderstoel. Dankzij de starterkit kun je

De Bloom Fresco Chrome Starterkit bestaat uit een grote en kleine zitting, en een 5-punts gordelset. De starterkit is geschikt voor de Bloom Fresco Chrome kinderstoel. Dankzij de starterkit kun je eenvoudig de kleur van je zitje veranderen wanneer je maar wilt.

De kleine zitting is te gebruiken vanaf ca. 6 maanden, en is alleen te gebruiken in combinatie met de Bloom zitverhoger. De kleine zitting is niet te gebruiken bij oudere modellen Bloom Fresco kinderwagen (Bloom Fresco Classic en Loft).

Zodra je kindje uit de kleine zitting is gegroeid kun je eenvoudig de zitverhoger en kleine zitting verwijderen. De grote zitting kan dan bevestigd worden op de kinderstoel zodat je kindje nog lang plezier heeft van de stoel.

Specificaties

  • Geschikt voor de Bloom Fresco Chrome kinderstoel
  • Inclusief grote zitting, kleine zitting en gordelset
  • Eenvoudig te bevestigen en te verwijderen
  • Kleine zitting is alleen te bevestigen in combinatie met de zitverhoger
Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij Baby Max?

Bestellen via de webshop
Je kunt eenvoudig een bestelling plaatsen via onze webshop.
Stap 1) Plaats je artikel(en) in de winkelwagen.
Stap 2) Vul je mailadres, naam, bezorgadres en eventueel telefoonnummer in.
Stap 3) Kies een verzendmethode. Wil je de bestelling bezorgd krijgen of haal je hem liever bij ons op in de winkel? Ook is het mogelijk om te kiezen voor een afhaalpunt.
Stap 4) Kies voor een betaalwijze. Zodra de betaalwijze is voldaan ontvang je per mail van ons een bestelbevestiging.

Bestellen via Cart2Quote
Vraag eenvoudig een offerte aan via onze webshop.
Stap 1) Voeg de product(en) welke je wil bestellen toe door te klikken op “toevoegen aan offerte”.
Stap 2) Vul je mailadres, naam en eventuele opmerkingen in.
Stap 3) Klik op “offerteaanvraag indienen”.
Stap 4) Je ontvangt binnen 1-2 werkdagen een op maat gemaakte offerte van ons per mail.
Stap 5) Wanneer je akkoord gaat met de offerte krijg je per mail van ons een betaallink. Je kunt dan op dezelfde manier betalen als de betaalmethodes op onze webshop. Zodra de betaalwijze is voldaan ontvang je per mail van ons een bestelbevestiging.

Bestellen via mail
Het is ook mogelijk om via de mail een bestelling te plaatsen. Stuur ons een mailtje naar sales@babymax.nl met de producten welke je wilt bestellen + je naam en het bezorgadres en wij sturen de order per mail naar je toe.

Bestellen per telefoon
Ook is het mogelijk om de bestelling telefonisch te plaatsen. Je kan ons bereiken op het volgende telefoonnummer: 085-0739802

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is mogelijk om je bestelling te annuleren, zolang deze nog niet is verzonden. Je kunt een verzoek tot annuleren op twee verschillende manieren doen: telefonisch: 085-0739802 of per mail naar: webshop@babymax.nl.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Het is mogelijk om je bestelling te wijzigen, zolang deze nog niet is verzonden. Je kunt een verzoek tot wijzigen op twee verschillende manieren doen: telefonisch: 085-0739802 of per mail naar: webshop@babymax.nl.

Betaal ik verzendkosten?

Binnen Europa betaal je boven de €39,- geen verzendkosten. Onder de €39,- zijn de verzendkosten €4,95.

Voor landen buiten de EU zijn de verzendkosten per land verschillend. Wanneer je tijdens het afrekenen het land selecteert zullen de juiste verzendkosten automatisch voor je berekend worden. Alle verzendingen zijn volledig verzekerd.

Worden artikelen in mijn winkelwagen voor mij gereserveerd?

Artikelen in je winkelwagen worden niet gereserveerd. Het is helaas ook niet mogelijk om items te reserveren.

Ik heb een teleurstellende zwangerschap gehad. Kan ik mijn bestelling(en) retour zenden?

Baby Max biedt een koopgarantie. Bij een teleurstellende zwangerschap zal Baby Max alle ongebruikte artikelen retour nemen en krijg je het reeds voor deze artikelen betaalde bedrag terugbetaald. De koopgarantie is geldig tot de geboorte van je baby en geldt niet voor goederen die al gewassen zijn. Wel mag de verpakking open zijn gemaakt, maar moet het artikel wel in dezelfde verpakking retour.

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Je hebt geen account nodig om bij ons een bestelling te kunnen plaatsen. Wel raden wij je aan om een account aan te maken bij Baby Max wanneer je iets wilt bestellen. In je account kan je je gegevens opslaan zodat deze automatisch in de checkout staan. Daarnaast heb je een handig overzicht van je bestelgeschiedenis.

Kan ik mijn bestelling ook later ontvangen?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt in het veld ‘opmerkingen’ een notitie achterlaten met een indicatie wanneer je de bestelling wilt ontvangen. Het is ook mogelijk om dit na de bestelling aan te geven, je kan hiervoor dan contact opnemen met de klantenservice.

Vragen van klanten
Geen vragen

Heb je niet gevonden wat je zoekt?